Efterskole-kont.

For Design -& Idrætsefterskolen Skamling elever på ridelinjen.

Når I har betalt og godkendt, vil der automatisk hver den 1. i måneden blive trukket for ridehuskort frem til I stopper på efterskolen. Ved evt. stop på efterskolen eller ridelinjen skal I kontakte kassereren, så stopper hun hævningerne.

Når I skal ride udenfor efterskolens faste tidspunkter, er I medlemmer på lige vilkår som alle andre medlemmer af Taps klubben. I skal bruge huske bookingsystemet i klubmodulet til at registrere jer, når I ride. Der er begrænsninger på antal ryttere i hallen uden for efterskoletiden. (Gælder kun indendørsbanen).

Samtidigt skal I at huske at rydde op efter jer i hallen, rytterstuen samt selvfølgelig at samle klatter op inde som ude efter jeres hest. Vi glæder os til at møde endnu et frisk hold fra efterskole.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen
Hold i dag