Taps Rideklub

Årskontingent (AK)

Alle der benytter Taps Rideklubs facilitere skal være medlem af klubben, eller betale gæstekort.

Vil du starte stævner for TAPS, skal du ligeledes være medlem af klubben.

Udmeldelser skal ske skriftligt senest 1 måneder før kontingentårs udgang på e-mail: Taps-rideklub.dk

Opret en medlemsprofil på forsiden af hjemmesiden. Log på din profil og tilmeld/betal for dit kontingent.
Hold Tid Træner/Instruktør Startdato Slutdato Pris
ÅK 21.03.2022 31.12.9999 400 kr.
Ridehuskort pr. mdr. (MK)

Er du medlem af Taps Rideklub, har du mulighed for at købe mdr. ridehuskort.

Ridehuskort giver adgang til klubbens 20x60 m ridehus, samt udendørsbanen 20x60 nyanlagt juli 2021.

Ridehuskortet følger hesten.

Du skal bruge bookingsystemet i klubmodulet til at registrere dig, når du skal ride i ridehallen. Via bookingsystemet har du mulighed for at hvor mange, der er i hallen på det ønskede tidspunkt, samt om der er anden undervisning. Der er begrænsninger på antal ryttere i hallen på max 8 rytter, ved undervisning max 6 rytter. (Gælder kun indendørsbanen).

Når du har betalt og godkendt, vil der automatisk hver den 1. i måneden blive trukket for ridehuskort.

Ved skriftelig henvendelse til klubbens mail kan udgiften til ridehuskort tilbagebetales efter 2. måned uden brug af klubbens faciliteter.

Du har også mulighed for at benytte vores faciliteter uden ridehuskort, ved  afregning per gang. For dette se under Dagkort ridehal,

Hold Tid Træner/Instruktør Startdato Slutdato Pris
MK 21.03.2022 31.12.9999 290 kr.
Efterskole-kont. (EFT)

For Design -& Idrætsefterskolen Skamling elever på ridelinjen.

Når I har betalt og godkendt, vil der automatisk hver den 1. i måneden blive trukket for ridehuskort frem til I stopper på efterskolen. Ved evt. stop på efterskolen eller ridelinjen skal I kontakte kassereren, så stopper hun hævningerne.

Når I skal ride udenfor efterskolens faste tidspunkter, er I medlemmer på lige vilkår som alle andre medlemmer af Taps klubben. I skal bruge huske bookingsystemet i klubmodulet til at registrere jer, når I ride. Der er begrænsninger på antal ryttere i hallen uden for efterskoletiden. (Gælder kun indendørsbanen).

Samtidigt skal I at huske at rydde op efter jer i hallen, rytterstuen samt selvfølgelig at samle klatter op inde som ude efter jeres hest. Vi glæder os til at møde endnu et frisk hold fra efterskole.

Hold Tid Træner/Instruktør Startdato Slutdato Pris
EFT 17.08.2022 29.09.2023 440 kr.